Online informatikai hibaelhárítás igénylése

1. lépés (előfeltétel):

Az Online informatikai hibaelhárítás első előfeltétele, hogy a számítógép, tablet vagy laptop csatlakoztatva legyen az internethez.
Honnan tudja, hogy csatlakozik-e az internethez?
bármelyik eszközön is tartózkodok, nyisson egy böngészőt (Google Chrome, Safari, Mozilla Firefox, Vivaldi, stb.). Ezután navigáljon egy tetszőleges oldalra. Ha az oldal betöltődik, akkor rendelkezik internetkapcsolattal.
Egyértelmű ikonjelzések:

Mobil internet: a térerő jelnél megjelenik a 4G / 5G / LTE jelzés
Wifi: az adott elérési pontra, routerre csatlakozott

Mobil internet: a szolgáltató neve után  megjelenik az 4G / 5G / LTE jelzés
Wifi: az adott elérési pontra, routerre csatlakozott

Ha nincs internetkapcsolata, vagy szolgáltatói hálózati probléma van rendszermérnökeink csak személyes kiszálással tudnak segíteni Önnek:

2. lépés:

Válassza ki az Ön számára ideális dátumot és időpontot, majd kattintson a Foglalás gombra. Ezután automatikusan a Kosár / Pénztár oldalra kerül, ahol időpontfoglalását kifizetheti. A foglalás sikerességéről és a további teendőkről emailben értesítjük ( 3.lépés ). Kérdés esetén pedig minden esetben írhat a segitseg@precizrendszergazda.hu email címre.

  • december 2023
  • Mo
  • Tu
  • We
  • Th
  • Fr
  • Sa
  • Su
  • 01
  • 02
  • 03
  • 04
  • 05
  • 06
  • 07
  • 08
  • 09
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31

Válassszon dátumot